Wednesday, May 15, 2013

Lakinya Kak Joy Menipoo Sunat Kekdahnya...

Harini nak cerita lagi pasal kisah hantu dekat rumah Kak Joy... Walau kejadian adalah pada hari Isnin yang lepas, insiden tu masih tak bole lupa yuols..
Bibik pulak dua tiga hari ni asik tanya, 
"masih takut kah lagi masih takut lagi kah"..

Kak Joy pun curiga jugak..Tah tah tu antunya si bibik..mana tau kot kot bibik pasang "pembantu" ...tak larat dia hari hari nak bersihkan campuk campuk kunen kat sepender, kesan kesan melekit kat boxer lagi...ye dop? asik adeee jek...

Nak jadikan citer, sebelum tido kelmarin, tetiba si Laki Kak Joy bgtau..

"ai dah ingat dah yang aritu yu cakap yu dengar orang ckp errmmm tu"

"hoh..pebende?"

"kan yu duk dapur kan...ai dengar macam yu panggil ai, so ai ckp la ermmm..."

"ye dop ni?? ye dop??"

"ye lah..betul...serius ni..."

Kekadang laki Kak Joy memang suka menipu..jadi nak patahkan penipuan dia, Kak Joy minta dia bersumpah

"betul yu menyahut errrmmm tu? Sumpah dengan nama Allah?"

Pastu dia pusing

"eh mana pergi HP ai ye?"

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


2 comments:

Isteri Encek Bard said...

kak menda menda lekit aper tu kak.. memalam makan gule gule tak habis patu buang ker.. hahahhahah

Joyah Kebaya Ketat said...

melekit sebab darah manis...